Z życia Bloch Optyk

Marki Bloch Optyk - Linda Farrow

bloch-marki-lindafarrowA

Historia powstania marki Linda Farrow rozpoczęła się niczym film przygodowy o poszukiwaczach skarbów. Niespodziewanym było odnalezienie w 2003 roku w magazynie tajemniczego pudła. Znalazł je syn Lindy Farrow - Simon Jablon wraz dziewczyną, a obecnie żoną Tracy Sedino. Było to archiwum wypełnione okularami mamy sprzed dwudziestu lat. Był to rodzinny skarb, w którym znalazły się okulary w stylu vintage, które Linda zaprojektowała w latach osiemdziesiątych dla takich marek jak: Dior, Yves Saint Laurent, Balenciaga and Sonia Rykiel.

Linda Farrow była projektantką mody. Tworzyła sezonowe kolekcje, odważne eksperymentowała z kształtami, stylami, przykładając dużą wagę do detali. Stąd też pojawiły się projekty okularów słonecznych, które były dla niej nieodzownym elementem wielu stylizacji. Swoją firmę założyła w 1970 roku. Współpracowała z największymi nazwiskami w branży mody. Jednak w połowie lat osiemdziesiątych podjęła decyzję o zawieszeniu działalności aby poświęcić czas rodzinie.

Skarby znalezione w 2003 roku zapoczątkowały nowy rozdział w historii firmy reaktywowanej pod nazwą Linda Farrow Vintage. Pierwsze kolekcje były oparte na odnalezionych modelach. Czas uruchomienia na nowo marki, wpasował się idealnie w trend wzrostu popularności stylu vintage - łączenia starego z nowym. Wyjątkowa kolekcja dała popularność marce do tego stopnia, że wielu projektantów inspirowało się odnalezionymi oprawkami.

Z czasem firma powróciła do pierwotnej nazwy Linda Farrow. Cały czas powstają nowe kolekcje i niezmiennie współpracuje z wieloma projektantami. Wyróżnia ją pogoń za luksusem, innowacyjnością i nowoczesnym wzornictwem - wszystko jednak utrzymane w duchu lat '70 i '80. Okulary tej marki wybierają takie gwiazdy jak: Kate Moss, Celine Dion, Lady Gaga czy Beyonce. Linda Farrow to top topów wśród okularowych marek.